کتاب های دوست داشتنی

بچه های پزشکی مهر ۸۵ دانشگاه علوم پزشکی تهران

کتاب های دوست داشتنی

بچه های پزشکی مهر ۸۵ دانشگاه علوم پزشکی تهران

The Catcher in the Rye





ناطور دشت ( The Catcher in the Rye) یا به تعبیر مترجم که در متن کتاب ذکر کرده ،مراقب توی مزرعی چاودار ، رمانی است از نویسنده معاصر و بزرگ آمریکا جی دی سلینجر. ناطور دشت آینه ای است از آرمان قهرمان کتاب ، هولدن کالفیلد. جوانی که از همه ی آدمهای تکراری دنیا جداست و به دنبال زندگی ای که اون رو راضی کنه می گرده.

داستان در مورد 3 -4 روز قبل از عید سال نو می باشد که هولدن از مدرسه سابقش اخراج شده و مجبور است آن چند روز را در مسافرخانه بگذارند !

آقای سلینجر از قدرت نویسنگی بالایی برخوردار می باشند که به شما قول می دهم بعد از خواندن این کتاب حتما علاقه مند به خواندن دیگر کتاب های ایشان می شوید .

در پست های بعدی حتما کتاب های دیگری از ایشان معرفی خواهم کرد!!

بدرووووووووووووود

سبحان

نظرات 1 + ارسال نظر
عطیه پژوهی پنج‌شنبه 17 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 01:11 ب.ظ

به نام او
اگر به من می گفتین که حدس بزنم شما چه کتابی رو دوست دارید، شک ندارم که یکی از کتابهایی که حدس می زدم، همین ناطور دشت بود!!! منظور اینکه قابل پیش بینیه که شما از این کتاب خوشتون بیاد!:) من این کتاب رو نصفه خوندم. اما خیلی دوسش داشتم. دلیل نصفه خوندشم این بود که چون احساس خیلی نزدیکی با شخصیت اصلی اش می کردم، ترسیدم که به افکار عجیب و غریبم دامن بزنه. اما جزء 10 تا کتاب اولیه که دوسشون دارم.

آره واقعا از کتاب خوشم اومده هم به خاطر شخصیت اصلی و صد البته نویسندش ... ! خودم خیلی خوشم اومده و اطافیانم هم این رو تایید کردند که قابل انتظار بود که من خوشم بیاد ...
خوب حالا که اولین حدستون درست از آب در اومده به حدس زدن ادامه بدید ...
بدروووووووووووووووود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد